I'M BACK

Det var ingen liten bloggpaus jag tog. :) Har varit på väg många gånger att börja skriva men har sen bara tagit bort allt igen.

Påsken var underbar och händelserik. Sen stannade ju Vilma och Linus kvar en extra vecka och sen åkte vi ner tillsammans för att fira Tove och Rasmus.



Hem till Ludvika och jag hade tre otroligt långa dagar i Falun i min nya kurs.
Onsdagen tycker jag dock att vi hade kunnat hoppa över.
Vaknade av hemska magsmärtor klockan sex. Satte mig på toa. Sen minns jag inget mer.
Vet bara såhär i efterhand att jag måste ha dunkat huvudet i handfatet och ramlat ner på golvet. Vaknade upp av att Tobias stod och bankade på dörren. Har aldrig i hela mitt liv svimmat innan och fy sjutton vad läskigt det var. Hoppas det inte händer igen.
Mår mycket bättre nu i alla fall! :)

Förra helgen hade vi kompisbesök, otroligt trevligt och vi hade faktiskt grillpremiär. Gott gott!

Nu idag kommer Tobias lillebror hit och stannar till söndag och inte att förglömma under helgen, Tobias fyller ju år på lördag!!!!

Nu ska jag snart åka till stan för att köpa skjortor åt Tobias.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback