Skärtorsdag

1 april. Skärtorsdag. 4-årsdag.

Vaknade av att det spöregnade. Alltid lika härligt för då vet man med säkerhet att snön försvinner! :)
Har tvättat lite under morgonen och bäddat åt alla gäster vi får.
Tänkte börja städa men ska göra det imorgon istället. Då hinner det inte bli stökigt emellan heller.

Vid tolv ska jag ju som sagt till frissan. Undrar hur jag kommer ser ut när jag kommer därifrån, det vet man aldrig. ;)
Sen ska jag köpa påskpresenter till flickorna, Linus har vi redan köpt till.

Det är ju 1 april idag också. 4 år sen jag och Tobias blev vi. Love u.
Blir inget speciellt firande. Är ju den där förbannade hockeyn som vi måste se på.... ;) 

Dags att äta, magen kurrar högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback