Valborgsmässoafton

Började morgonen med att tvätta. Hade säkert kunnat sova mycket längre än till halv åtta men var tvungen att tvätta innan vi åker idag.

För idag blir det Uppsala med några vänner. Det ska bli riktigt roligt, jag har aldrig varit där tidigare heller.
Och valborg i Uppsala ska ju vara en upplevelse. :)

Nu HOPPAS vi bara att vädret blir bra också.

Tänkte åka iväg till stan snart för att köpa lite småsaker som jag "behöver". :)
Dessutom fick jag sms från Lindex igår att man fick 25% rabatt på ett helt köp så man måste ju passa på.


Hoppas ni får en bra valborg!


/M


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja visst är Lindex rabatt-sms bra ibland. Själv köpte jag en jacka där i torsdags och fick 25% rabatt och vips så kostade jackan "bara" 299 kr :D Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback