Höstterminen 2010

Idag har jag börjat en ny termin. Den nästsista till och med.
Börjat läsa vid Umeå universitet dessutom så nu är det mycket i huvudet.
Läser två kurser parallellt dessutom, matte och små barns samspel och utveckling.
Den sista är det lugnt i, fyra uppgifter på 10 veckor. Helt okej. :)
Mattekursen är det högre tempo i men det är bara bra, så man har att göra hela tiden.

Bokade tågbiljett hem till Värnamo idag. Så nästa onsdag åker jag hem och stannar i 1,5 vecka!
Tobias kommer och hämtar mig TACK gullet!

Så vissa matteuppgifter hoppas jag kunna göra med Linus, om han nu vill.
Sen ska jag se om jag kan få komma till mammas skola och göra en och annan observation där.
Vi får väl se.

Nej, nu ska jag sätta mig ner och gå igenom vad som ska göras vecka för vecka.
Känns som det enda sättet att få någon ordning på detta kaos som är i mitt huvud nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback