Körlektion 12 nu!

Idag ska jag ha körlektion 12, 13 och 14.
En dubbellektion dessutom, då ska vi ut på landsväg. :)
Går faktiskt riktigt bra nu och dom senaste gångerna har vi kört mycket i rondell.
I Ludvika finns det EN rondell så ni vet ju vart jag har hållt till. Haha.

Jag och Tobias har förresten börjat motionera lite lätt. ;)
Vi cyklar först till Biskopsnäsets elljusspår och i söndags sprang han 3,5 km och jag gick 2 km.
Igår skulle T återigen springa 3,5 och skulle gå samma runda.
Men eftersom jag aldrig har gått där innan visste inte jag riktigt vart jag skulle svänga av eftersom det finns ytterligare ett spår på 5 km.
Jag missade svängen och gick alltså 5 km. Herregud vilka uppförsbackar och vad trött jag var när jag mötte upp Tobias vid cyklarna. :)
Men men, skönt att komma hem till en kall dusch sen iaf.

Nu ska jag göra mig klar för att cykla i regnet upp till trafikskolan.

Kommentarer
Postat av: lucke

trevlig blogg du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback