Mycket har hänt och mycket kommer att hända

Nu har jag och Tobias haft vår första semestervecka tillsammans och har ytterligare två kvar!

Förra helgen inleddes med att åka till Stockholm med min kära familj och inget kunde ha blivit bättre.
Vi hade så förbaskat kul och jag fick SÅ fina presenter av mamma och syskon.
Ett fotoalbum med kort på mig från 1-15 år, pengar, och två underbart fina armband. Ett av dom fick jag av syskonbarnen och på det står det "Aunts like you are precious and few". Älskade ungar, ni är det absolut bästa som finns och det armbandet kommer jag aldrig ta av mig. ♥
Sen fick jag ett till armband och det är från Thomas Sabo och i det kan man hänga hur många olika berlocker som helst. I det jag fick fanns det min månadssten och en fyrklöver sen har jag redan hunnit köpa till en berlock, ett M!


På lördagskvällen bestämdes det att Vaggerydsgänget skulle följa med till Ludvika på söndagen och sen var dom kvar till tisdag då vi åkte till Norrland. Det var sjukt kul och när vi spelade Pictionary blev det mycket skratt. :)


Nu är vi alltså i Norrland hos Tobias pappa och igår var vi till Piteå för att gå på Piteå dansar och ler, Kent spelade och dom var grymma! Har aldrig varit högre upp i Sverige tidigare och jag kan väl egentligen inte uttala mig om hur det såg ut i det kaoset. :)
Idag blir det grillning med Tobias pappa och hans bror med flickvän, imorgon åker vi hem till Ludvika i några dagar innan vi åker till Småland i 1,5 vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback