10 december

10 december och min namnsdag! Så grattis till mig!

Nu på morgonen har jag haft en lektion och jag har precis ätit lunch.
Tänkte se klart på Hem till gården och sen gå och handla.
Ska göra lite hummus och tapenade på crostini och sen blir det en god köttbit, hasselbackspotatis och kantarellsås.
Mums!
Frågade Tobias vad han ville ha och han svarade bara med ett enda ord, kött. Haha.
Kött känns lite väl torftigt för mig så fick lägga till sås och potatis. :)

Imorgon ska jag laga julmat här hemma.
Har gjort en lista på vad som ska finnas med på vårt lilla julbord.
Skinkfrestelse
Köttbullar
Prinskorv
Rödkål
Gubbröra
Ägghalvor med räkor
Sill
Skinka

Till efterrätt vill i alla fall jag ha Ris a la malta.
Får återkomma med resultatet imorgon. :)

Hoppas ni får en riktigt bra fredag!
KRAM!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback