God fortsättning!

God fortsättning på er allihopa!
Hoppas ni fick en mysig julafton och att ni fick se en glimt av jultomten. :)
Mitt julfirande har varit bra. Många barn som har varit glada över sina julklappar och god mat som har lagats.
Dessvärre fick jag och har fortfarande en släng av magkatarr.
Har inte kunnat äta någon julmat alls men de som åt verkade tycka om det. :)
Har aldrig någonsin haft det innan och att må illa dygnet runt i över en vecka är ingen hit kan jag lova.
Men nu äter jag medicin så det är mycket bättre nu men äter fortfarande inte så mycket.

På torsdag åker jag hemåt igen. Och det ska bli sååååååå skönt.
Jag har aldrig längtat efter T såhär mycket. Det är ju två veckor sen jag såg honom sist.
Jag längtar dessutom hem till min säng, till att packa upp alla kläder i garderoben och slippa ha allt i en väska.
Men jag vet ju att jag kommer längta efter alla här nere när jag är hemma igen men det är ju så det är. :)

Visst är det härlig med ett nytt år på lördag?
Det kommer att bli ett år som kommer innebära många förändringar i mitt liv.
Åhhh, vad jag ser framemot 2011!!!
Jag vet redan nu att det kommer bli ett fantastiskt år! :)

Till sist, gott nytt år till alla er som tittar in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback