Julklappar - check!

Igår blev jag färdig med inhandlingen av alla julklappar!
Har skickat ner allt till mamma så jag slipper ta med mig allt på tåget.
Är nöjd med alla klappar och jag hoppas att barnen blir glada för det de får!

Var en sväng på stan innan och hittade denna klänningen på
Kappahl.

535237

Visst är den fiiiin? :)  Jag älskar den!!! Så det får bli en jul och nyårsklänning!
Kostade 349:- men jag hade ett rabattsms på 20% så betalade bara 270:-
Dom hade toppar som kostat 299 innan men kostade bara 99 nu. Dom var också jättefina, kanske tittar in där i helgen och provar nån.

Nu ska jag bara julgodis och sen storstäda här hemma.
Ska bara ladda med jullåtar på Spotify!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback