Klipp klipp

Idag är det dags att slinga och klippa håret. Ska bli såå skönt och min frisör är bäst!
Jag är alltid lika nöjd när jag går därifrån! :)
Mitt hår behöver dessutom verkligen få lite blekmedel nu. Mitt hår blir så flottigt utan slingor i botten.

Sen hade salongen 75% på massa produkter, ska köpa lite åt syrran och kanske hittar jag något till mig själv också. :)

Tåget går om en timme så det kanske är bäst att göra sig klar för dagen nu.

Hoppas ni får en bra måndag och att det inte snöar allt för mycket hos er. :D
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna & Marcus

M&T, vi önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år!

2010-12-23 @ 21:55:20
Postat av: Malena

Tack detsamma!! Hoppas ni får en bra jul och nyårshelg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback