Seminarium

För en timme sen avslutade jag denna veckans seminarium.
Idag pratade vi om dyslexi och det är som vanligt väldigt intressant att prata om och även att få höra andras erfarenheter och kloka tankar.
Samtidigt väldigt sorgligt att höra barn och vuxnas historier om deras problematik och att det faktiskt inte ens har fått någon hjälp med deras läs och skrivsvårigheter. Frustrerande att höra...

Planerna för eftermiddagen är att skriva klart min fältstudieuppgift, har knåpa ihop 7 sidor ren text och vill få med minst en sida till. Det går nog ganska snabbt.
Imorgon ska jag skriva en annan uppgift men den ska bara vara på 4 sidor och det kan jag nog få ihop på en förmiddag om jag går upp tidigt.
Annars får det bli på söndag.

Just ja, om två veckor åker jag hem! Som jag längtar. Då blir det bara massa mys med syskonbarnen, ska även passa på att klippa och slinga håret och såklart fira jul med finaste familjen.
Måste klämma in en träff med kusinen Sanna, var alldeles för längesen nu. Minns att jag träffade lilla Molly när hon var någon månad och nu är hon redan 1,5 år. Hjälp, vad tiden går fort!

Nu ska jag ta en minst sagt uppfriskande promenad. Tror det var minus 20 imorse, liiite varmare nu dock. (Känns lite fel att säga varmare, men men) :)

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja jag ser fram emot det med =)

2010-12-06 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback