25/2

Nu har jag betalat mina räkningar eftersom pengarna från CSN hade kommit in nu.
Skönt att få det gjort.

Klockan nio ska jag redovisa min fältstudie men jag känner mig inte särskilt nervös.
Värre är det när man ska redovisa matteuppgifter. Då känner man sig helt lost.

Imorgon är det dags att åka till Småland. Ska bli otroligt roligt.
Vi stannar i Vaggeryd imorgon för att sova över så att Linus kan gå på sin bollskola på lördagmorgon.
Sen pratade vi om att gå och bowla med Linus, men vi får väl se.
Tobias mår ju inte särskilt bra nu men jag tror att han piggnar till med lite Linus-bus. :)

Ska iväg till stan efter redovisningen för att köpa öl och Starwarsleksaker. Om leksaksaffären nu har några.
Få hoppas det.

Nej, dags att förbereda mig så jag vet vad jag ska säga om en timme.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback