Fredag, snökaos och magsjuka

Vaknade upp till ytterligare en dm snö idag.
Jag och Tobias diskuterade om vi verkligen skulle åka till sent igårkväll.
Vi bestämde oss för att i alla fall pröva att åka.

Men inatt vid tolv fick jag ett sms av syrran där det stod att Linus hade spytt.
Skit.

Då insåg vi ganska snabbt att det nog inte var meningen att vi skulle åka ner i helgen.
Vi får ta det nån annan helg snart istället.
Tråkigt, men huvudsaken är ju att Linus blir frisk snart men även att den där helvetes jä*la snön försvinner snart.

Så helgen blev helt plötsligt helt tom och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på.
Kanske Tobias kan tänka sig att åka en sväng till Kupolen imorgon?
Så man kommer iväg en stund i alla fall....

Får väl se om jag lyckas övertala honom eller om han bara är snäll nog att följa med.

Nej, nu ska jag se en föreläsning och läsa lite tills nästa vecka.

Krya på dig älsklingsLinus. Hoppas du mår bättre snart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback