Pink till Sverige igen

Pink kommer alltså till Sverige igen.
Jag och Anna var ju på hennes konsert i Stockholm både 2006 och förra året.
Hon ska spela i Göteborg 23 juli.
Helvete. Varför skulle det vara just 23 juli????????

Jag fyller 25 24 juli och födelsedagen ska spenderas i Stockholm med min familj.
Skit och helvete.
Jag som verkligen hade velat se henne igen.

Kunde ju ha varit vilken dag som helst utom just den helgen.

Jaja, kommer väl fler chanser antar jag även om det känns en aning surt.

Inte för att jag inte vill vara med min familj i Stockholm då, så är det absolut inte.
Det är ju min högsta önskan och vi har pratat om det länge.
Det är ju dessutom min present från mamma, att vi alla ska åka dit och bo på hotell och göra massa roliga saker.

Jaja, det kommer säkert fler tillfällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback