100101

1 januari 2010.


Sen jag kom upp hit till Umeå har jag hunnit med att:

*träffa Erik Grönwall och Calle Kristiansson på Olearys i Skellefteå. Var bjudna till deras bord och Erik var förvånansvärt trevlig. Fast det kan ju ha berott på att jag sa att han var grym. ;)
*gå på stan i Skellefteå, alltid lika roligt att få gå på stan ensam, ingen som står bredvid och pustar och stånkar över hur jobbigt det är. Haha.
*slappat i Ånäset hemma hos Tobias pappa. Det är inte många knop man gör här kan jag säga.
*firat nyår i Umeå. Först middag på Invito och sen vidare in på TC. Maten var riktigt nice och på TC var det fullt ös, särskilt när alla på hela stället skulle ha ut sina jackor vid exakt samma tidpunkt. Vi bodde även på hotell, vilket alltid är lika skönt. Även om vi hoppade frukosten idag. Ingen ork att ta sig ner dit.
*se ytterligare en idol. Rabih. Han såg jag på nåt kebabställe i Umeå. Hur stor är sannolikheten att man ser tre "idoler" på fyra dagar?!?

Nu återstår Lövångerrevyn imorgon vilket jag hoppas ska bli lika trevligt som förra året och sen på måndag är det dags att resa hem till Värnamo igen. Där blir det till att läsa uppsatser som jag sedan ska opponera på men det ska även hinnas med att fira lille Alfons som fyller 2 år om en vecka.


Nu blir det sängen med Tobias. Och tack älskling för hotellnätterna denna veckan och maten på nyår och allt roligt vi har gjort. Älskar dig! PUSS!

Kommentarer
Postat av: annawii

Låter som en riktig toppenresa!!



Ha det bäst gumman och gott 2010 på dig!

Postat av: Malena

Tusen tack Anna! Detsamma till dig! Hoppas ni fick en mysig nyårsafton!

2010-01-02 @ 13:55:15
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej, gott nytt år på dig också! Hade en mycket bra nyårsafton till toner av ett bröllop. Är snart klar med uppsatsen, kämpar in i det sista. Men det ska nog bli bra. Du är klar sedan länge förstår jag. :) Jag läser mattekursen det första i vår och jag läser den på helfart. Du då? Har letat upp min gamla gymnasieminiräknare nu och hoppas att detta kommer gå som en dans... Kram

2010-01-02 @ 17:17:24
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hjälp! Jag förstår inte schemat för mattekursen. Är det meningen att vi ska till Falun någon dag? Vilken? Kram

2010-01-05 @ 21:48:18
URL: http://tanthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback