Andra baser

Idag har jag pluggat andra baser mellan 8 och 13.
Ganska trött i huvudet nu alltså.
MEN jag fattar precis allt. Herregud vilken skön känsla!!!!

Har varit en sväng på stan nu också.
Var tvungen att köpa medicin för magen, byta ett par jeans åt Tobias och sen har Tobias lyckats slå sönder alla våra fina fyrkantiga tallrikar så nu köpte jag nya. Karlar....

Åhh, justja. Kebabpizzan i lördags blev ett totalt fiasko.
Kvart i åtta när jag skulle sätta in den i ugnen gick en propp i huset och vi bytte propp två gånger utan att det löste sig.
Ringde till nån i bostadsrättsföreningen och dom sa att vi kan ha haft igång för många saker på samma gång.
Men vi hade inte stängt av allt innan vi bytte så därför gick ju proppen igen utan skillnad.
Så vi sprang till Willys en kvart innan dom skulle stänga och köpte nya proppar.
Gick hem, stängde av allt och bytte alla proppar och sen funkade all el igen. :)
Ja, herregud. Så nån pizza blev det inte utan kyckling och några pommes runt 22-tiden. Haha.
Har nog aldrig ätit så sent innan. ;)

Jaja. Blev iaf kebabpizza i söndags och MUMS va gott det var!

Nu ska jag renskriva inför redovisningen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback