Friday

Dagen har hittils inneburit plugg för mig.
Räknat och läst.

Har även varit på min VFU-förskola en stund och barnen bara sprang och ropade på mig. Alla kramades och jag kan lätt säga att det gjorde min dag alla gånger.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Tobias är inte hemma och jag vet faktiskt inte ens vad han skulle göra eller vart han skulle. Hemma är han inte i alla fall.
Jag som älskar att vara ensam hemma klagar inte. Jag får titta på vad jag vill på tv:n, jag får lyssna på hög musik som jag tycker om. Jag får äta precis vad jag vill utan att behöva lyssna på nån annans åsikter. Sköööönt alltså.

Vet att vi har nån redbull hemma och jäger finns det alltid här hemma så ska slänga ihop en sån sen.
Känns lite tidigt för det än.... ;)
Synd bara att vi inte har nån lime hemma för det skulle passa perfekt i en iskall Corona.
Ja, det ska väl gå ändå.

Just nu dunkar det HÖG musik i hela huset. I love it.
Får mig att tänka på mina och kusin Sannas galna förfester innan Mejjan eller Harrys.
Massa sliskig dricka och utgång varenda helg. :)
Ja herregud, det var roliga tider det.
Fast det tyckte nog inte mammas grannar. ;)
Tror mamma hade frågat om det nångång och det enda dom hade sagt då var att vi hördes. Haha.



Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja det var tider det haha! Vi får ta en utekväll när du kommer hem nån gång!

2010-01-23 @ 21:14:07
Postat av: Malena

Absolut! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback