Love love love

Sitter och läser igenom gamla kärleksmail från Tobias. Skrivna 2006 bland annat. :)

Trodde aldrig att det skulle kännas såhär bra efter snart 4 år tillsammans.
Det kan fortfarande pirra i magen när jag ser Tobias gå på vår gatan på väg hem.
Jag kan känna mig nykär och jag fullkomligt njuter av att bara vara med T.
Innan jag träffade Tobias trodde jag att jag visste vad kärlek betydde men det visade sig ganska snart att jag inte hade en aning.
Men DU visade verkligen mig äkta kärlek.

Och den kärleken du visar för mina syskonbarn är FANTASTISK. Allt du gör för dom gör att mitt hjärta smälter.
När Linus räknar dagarna tills du ska komma blir jag otroligt lycklig.

Älskar dig Tobias.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback