Snö i Värnamo



Har snöat en hel del dom senaste dagarna. Var knappt nånting på marken när jag kom i måndags.
Snöar dessutom fortfarande.
Men så länge man är hemma hos mamma gör det inget för här behöver man inte ge sig ut och skotta varje timme. ;)

Nu på morgonen har jag läst andras uppsatser och gjort mig redo inför opponeringen på måndag. Känns skönt att ha det gjort. Men hemskt att kommentera andras arbeten, känner sig inte så snäll direkt. Men man hoppas att alla ser det som ett sätt för uppsatsen att bli bättre!

Håller på att baka bröd nu och sen ska jag ta en låååång dusch.
Mamma kommer väl hem runt tre och då ska vi ut på stan och titta efter present till lille Alfons som fyller 2 år imorgon. Ska även kika på en ny mobil åt henne. Den hon har nu behöver hon banka i bordet emellanåt för att den ska funka. Låter inte riktigt hållbart. :)

Imorgon får jag förresten träffa Tobias igen och på söndag åker vi HEM. TILLSAMMANS!!
Nu ska vi inte vara ifrån varandra på länge hoppas jag.
Love U T!

Nej, baka bröd var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback