Torsdag

Varit i Falun idag igen.
Jag skrev ju att matte är roligt igår kväll men idag vid halv tre tyckte jag INTE det.
Herregud vad man låser sig när man ska försöka se ett mönster.
Man gör det svårare än vad det är många gånger.
Och allt jag gjorde när det var fullt i huvudet var att skratta. Haha.
Trött och less på att lösa uppgifter var nog det som gjorde det. ;)

Men nu är det i alla fall läsning imorgon som gäller så man förstår ännu mer inför det första seminariet på måndag.
Min studiegrupp är i alla fall det som är det bästa med kursen.
Vi är på samma nivå och har kul tillsammans medan vi arbetar. Det tror jag på.

Vi kommer klara tentan om nio veckor. Vi SKA bara göra det!!!
Vi sa allihopa idag att man kommer nog gråta en skvätt när man väl är färdig med denna kursen.
Vilken dröm att klara tentan på första försöket, ja då ska jag fira riktigt ordentligt!!!!

Ikväll blir det extremt lugnt, inget plugg. Känns som om hjärnan är full av siffror, n, Gauss och talföljder.....(ville mest skryta med lite termer så jag själv märker att jag har förstått nånting.) Haha.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback