Trettondagen

Onsdag och trettondagen.

Kom till Värnamo i måndags och möttes av Linus när jag klev av bussen.
Igår kom bror med familj på besök och Rasmus stannade kvar och sov över här.
Trodde han skulle vakna tidigt men jag hörde inte honom förrän halv nio. Skönt!!

Det har snöat sen igår så promenaden till Citygross blir nog inställd idag. Är ju trots allt ganska långt dit.

Ska plugga sen också. Läsa alla andras uppsatser så man har något att komma med på måndag inför opponeringen.

Nu ska jag göra mig klar för dagen. Smink och borsta tänderna. Intresseklubben antecknar. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu har jag bokat biljetter till Falun så vi ses den 20:de :) Jag och Anna Spee kommer skuttande med varma kläder för utomhusmatte. Kram

Postat av: Malena

KUL! Då ses vi då! :) Kram!

2010-01-06 @ 20:18:24
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback