1 juli

1 juli. Världens bästa månad och det är alltid mycket som händer! Dessutom har jag och T varit tillsammans i 4 år och 3 månader idag.

Imorgon jobbar jag bara till lunch och sen tar jag buss/tåg till Arlanda och möter upp min älskling som har varit i Brasilien sen i söndags. Har inte hört hans röst på fem dagar nu. Saknar honom väldigt mycket, nästan lite för mycket.
På lördag blir det Värnamo och Becca och Kalles 30-årsfest! Det ska bli sååå roligt att träffa dom igen. Kalle har jag inte träffat sen jag var i 9-10 årsåldern. Alltså ett tag sen. :)
På söndag blir det kalas för Vilmis.
På måndag blir det Ludvika igen. Skönt med en dag ledigt!!!
Kul när det händer något för denna veckan kan bara beskrivas med ett ord. Ensamhet.

Alldeles tomt i huset, ingen man kan prata med innan man somnar, ingen som är där när man vaknar, ingen som får mig att skratta, ingen som kan mysa med, inga fötter att killa. ;)
Jag saknar dig baby!



Nu ska jag hänga upp den sista tvätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback