2 mars

Igår hade vi bott i vårt lilla hus i 2 år. Tänk att tiden har gått så fort ändå.

Om en månad är jag klar med matten dessutom. Tentan den 26:e oroar jag mig inte för.
Klarar jag inte den så får jag omtenta den tills jag klarar den helt enkelt.
Det ordnar sig alltid.

I påsk kommer förresten mamma, syster med barn hit och jisses så roligt det ska bli.
Det ser jag verkligen framemot.
Kanske att Linus stannar kvar här en vecka för att sedan åka med mig och Tobias ner till Småland för att fira Rasmus och Tove. Det skulle vara sååå roligt om han stannade kvar här med oss några extra dagar.
Hoppas på att bror med familj kan komma och hälsa på någongång också.
Får ta och fråga nästa gång vi pratas vid.

Har ju haft lektion dag och det gick över förväntan. Jag är så svullen i halsen att jag knappt kan svälja. Jag har inte ont eller så, bara fjullen, som en Tove 2 år skulle ha sagt. :)

Imorgon ska jag träffa mina studiegruppskamrater, ska bli kul att ses och göra uppgifterna live och inte via datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback