24/3

24 mars. En månad tills Tobias fyller 33! Fyra månader tills jag fyller 25! Vilket också betyder att jag och Tobias har varit förlovade i fyra år.

För att fira min födelsedag åker mamma, syster med familj, bror med familj, Tobias och jag till Stockholm. En hel helg. Ska bli så fantastiskt roligt! Ska bo på Skeppsholmen, har bott där tidigare och såvitt jag minns ligger det centralt!


När Tobias kom hem i söndags började han lyriskt prata om nån serie med Kjell Bergqvist som hette Graven.
Vi åkte till Hemmakväll för att hyra men köpte den istället. Vi har sett 5 avsnitt av 8 och när man har sett ett avsnitt vill man bara se MER MER MER. Om ni inte har sett den så SE den.
Nu har jag precis beställt en fristående fortsättning på Graven som heter Morden.
Ser framemot att se den också!


Nu är det dags för att lyssna på en sista genomgång inför fredagens tenta.





Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback