Friday

Friday and i'm gonna spend it all alooooone.

Tobias åker till Umeå vid lunch idag och kommer inte tillbaka förrän söndagkväll.
Har inga planer för idag, men imorgon ska jag till ett par vänner på kvällen.
Kanske tar mig en tur på stan nu på förmiddagen eller så väntar jag till imorgon.
Hoppas tiden går fort denna helgen.

Och det går ju inte längta till nästa helg heller för då är Tobias borta igen.
Ska på någon förbannad poker i Stockholm. Vad nu det ska vara nyttigt för..... :)

Men helgen därefter är det påsk och då får vi SMÅLANDSBESÖK!
Det ser jag framemot väldigt mycket!

Nej, nu titta klart på Vakna och sen sätta igång med tentaplugg!

Kommentarer
Postat av: Frippe

Poker i Stockholm ska vara väldigt nyttigt har jag hört!

Heja Brynäs!

2010-03-19 @ 13:06:33
Postat av: Malena

Om det nu ska vara nyttigt får ni se till att vinna MYCKET pengar så jag och sis kan få vår efterlängtade julklapp nångång!!!!!

Postat av: Jess

Just det, vår julklapp! Är det att vi slipper våra respektive 2 dagar då eller?

2010-03-19 @ 14:01:55
Postat av: Malena

Det verkar visst bli vår julklapp. Jippiekayey. Verkligen jätteroligt......GOD J*VLA JUL säger jag bara!!!!!!

2010-03-19 @ 14:51:09
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/
Postat av: Frippe

God Jul!

Heja Brynäs!

2010-03-21 @ 16:09:39
Postat av: Malena

Heja HV!

2010-03-22 @ 08:16:21
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback