Helgen

Och så var denna helgen snart slut.
Men det gör inte så mycket, bara 3 helger kvar tills vi får smålandsbesök. :)

I fredags var jag en sväng till Borlänge och Kupolen.
Hittade en fin vårjacka och tröjor till T.
På kvällen såg vi Luftslottet som sprängdes. Och jag vill helst av allt bara se fler och fler såna filmer.

Igår var vi ute och gick en promenad i det fina vädret och handlade massa mat inför kvällen.
Förrätt denna lördagen blev toast med laxröra.


Varmrätten bestod av oxfile, saltbakad potatis och kantarellsås.

Efterrätten var min favorit. :) Kolatårta. Åhhhhh så god den var!



Vi tittade självklart på Mello till maten och jag har fortfarande inte kommit över att Alcazar inte gick vidare.
Jäkla skit också.

Idag har vi bara tagit det lugnt, sett på en och annan film och bara haft det skönt.

Jag provade även en ny maträtt som heter Tacoknyten. Väldigt gott blev dey också!



Ägnade också söndagen åt att lägga ut massa kläder på Tradera.
Här hittar ni dom om ni vill kika. :)

Nu ska jag ta en liten skål med ostbågar eller ostkrokar som Tobias säger och titta på Wallander - Mastermind.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback