Jag har världens bästa baby

Min Tobias måste vara världens bästa.
I 4-årspresent ska jag få gå till frisören nästa torsdag för att slinga och klippa håret.
Gud så skönt att äntligen klippa lite också, har inte gjort det på 1,5 år.

Fick precis veta att min litteraturexamination är GODKÄND!
Jippi.


Något som är mindre bra är att jag lyckades fastna med fingrarna i duschavloppet nyss.
Skulle dit och rengöra men det skulle jag inte ha gjort.
Jag fastnade verkligen med långfingret, fick panik, började dra och slita men inget fungerade. Till slu efter mycket om och men så kom jag loss. Men fingret har ett djupt jack och det är alldeles svullet nu.....

Hoppas älskling kommer hem snart så han kan säga hur synd det är om mig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback