Litteraturexamination

Fick ut litteraturexaminationen idag klockan åtta och har suttit med den HELA dagen men börjar äntligen bli klar.
Eller ja, så klar som den kan bli. Inte helt enkelt att skriva 5-7 sidor bara sådär.
Men nu har jag skrivit 6 sidor, precis lagom. :)

Vaknade upp förkyld idag också, så sitter här proppad med ipren och nässpray. Känner mig bättre nu i alla fall.
Ska snart ta och lämna in min tenta och sen duscha.
Ska träffa storebror i Borlänge ikväll, ut och käka och bo på hotell. Ska bli skönt efter en dag som denna.

Och vi frågar oss alla vad man lär sig på denna examination när man bara upprepar sig och stressar sig igenom varenda punkt......

Ja, jag säger då det.

(Ni får gärna fortsätta svara på undersökningen här nedanför)

(Sen har jag ju mina traderaauktioner som går ut nu i helgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback