Påskris

Ska snart ta på mig mina gummistövlar och bege mig ut i skogen för att se om jag hittar något påskris.
Var på stan innan för att köpa skjorta och slips till Tobias sen hade blomsteraffären fått in fina penséer så köpte tre stycken så dom ska jag plantera sen också. Blir nog fint på trappan sen.
Får väl ta en före och efterbild så får ni också se. :)

Imorgon är det dags för det första seminariet i nya kursen, är redan klar med min uppgift så det känns bra. Ska låna böcker av en kurskamrat ikväll så imorgon blir det att läsa!

Längtar tills på torsdag när jag ska till frisören. Får se om jag vågar klippa av en del eller om jag bara toppar det. Är sugen på förändring samtidigt som jag faktiskt vill spara till långt hår.
Vilka ilandsproblem..... ;)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vill med kapa av håret känner för en förändring men vågar ju inte!

2010-03-30 @ 13:38:35
Postat av: Malena

Inte jag heller... knepigt det där. ;) Jag ändrar mig ungefär var femte sekund. Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback