Vecka 12

Måndag och vecka 12.
Har snart gått tre månader på detta året, tiden flyger verkligen iväg.

Kände idag att det är dags att gå till frisören, utväxten är inte att leka med.
Någon som känner för att betala åt mig? ;) Är ju så sjukt dyrt nuförtiden.
Kostar minst 900 att bara lägga i några folieslingor.
Får väl se hur jag gör, men det hade varit skönt att få det gjort innan påsk.

Snart är det dessutom 1 april och då har jag och baby varit tillsammans i 4 år.
Måste komma på något fint att köpa till honom...vill ju gärna ge nånting när det är årsdag. :)

Nej, nu är det dags att hänga tvätt och plocka ur diskmaskinen.

/M

Kommentarer
Postat av: simone

Jag förstår inte hur det kan vara så dyrt.. alltså, det är ju inget ansträngande jobb på sådär 5 min :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback