Flygande Jakob

Gjorde till Tobias stora förtjusning en flygande jakob igår.
Jag tycker INTE om det alls. Banan i mat? Usch.
I alla fall. Jag gjorde maten åt av den och usch vad jag mådde dåligt på kvällen.
Varför åt jag något som jag inte tycker om? Aldrig mer.

Hade ett missat samtal kvart i två i natt från okänt nummer och jag hoppas att det är H som ringde på väg in till förlossning. :) Nu får faktiskt bebisarna komma ut snart!!!

Planerna för dagen är att plugga. Ska läsa en engelsk text och en bok. Ikväll får jag ytterligare en bok som jag har tänkt läsa på söndag. Vill ligga ett steg före nu eftersom jag tänkte åka hem första veckan i juni och vara ledig. Det ska nog gå vägen tror jag. :)


Hoppas ni får en fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback