Gekås

I juni blir det förmodligen en tripp till allas vårt Ullared och Gekås.
Jag, syrran, mamma och kanske Vilma och Tove också. Ska bli väldigt roligt!!!!
Tobias lär aldrig åka med fler gånger i alla fall, en gång och aldrig mer är hans motto. ;-)

Helgen var annorlunda men framför allt väldigt rolig!
Första intrycket av Uppsala var HERREGUD! Det var folk överallt, glassplitter, lervälling i alla parker osv osv. Men vi satte oss lite i utkanten av allt det där och där hade vi trevligt och drack en massa bubbel.

Gick och åt på Olles på kvällen och där är maten alltid bra. Gick vidare till två ställen till för dricka innan vi var tillbaka på hotellet igen. Blev en tidig kväll vilket också var skönt!

1 maj gick vi en stund på stan, hittade två toppar på H&M som jag slog till på.
Sen styrde vi bilen hemåt igen och ingen var gladare än mig och Tobias att det bara var lördag!
Igår bakade jag mjukkaka och dumlekakor och på kvällen tittade vi på film, The hurt locker. En helt okej film!

Idag ska jag först och hämta vår toalettsits som äntligen har kommit till Ludvika och sen vidare till stan för att köpa målarfärg. Ska skapa min vision av min drömförskola idag!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad är det för lyxtoasits du köpt?? :-D

2010-05-03 @ 20:25:05
Postat av: Malena

Haha. Ingen lyx direkt. Den "råkade" bara gå sönder för några veckor sen när jag svimmade och ramlade av den. ;-) Vår toalett är dessutom lite speciell så var tvungen att specialbeställa en. :-)

Postat av: Susanna

Aha trodde det var någon lyxvariant! Usch har du kollat upp varför su svimmade förresten låter ju inte så bra att bara svimma så där!

2010-05-04 @ 19:14:27
Postat av: Malena

Njae, det var magen som krånglade så jag tror att jag svimmade av smärtan. Du om någon vet ju hur ont det kan göra när magen inte mår bra. Mår mycket bättre nu i alla fall! Hoppas allt är bra med er!

2010-05-04 @ 20:47:22
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback