Grillfredag

Idag trotsar vi vädret och grillar.
Ett par kompisar kommer hit och jag ska snart ställa mig och göra två olika potatissallader och marinera köttet.
Tänkte göra ananaspaj till efterrätt, vet ju hur mycket Tobias tycker om det. :)
Ja, jag tycker ju om den också såklart!


Idag på förmiddagen har jag varit på förskolan och barnen fick i uppdrag att måla av sig själva och det gick riktigt bra. De fick titta i en stor spegel och sen måla måla måla.
Det var så roligt att se!
Bara ett år kvar tills jag kan titulera mig som LÄRARE! 
Häftigt tycker jag! :)
Och jag kan verkligen rekommendera alla att läsa vidare, det är riktigt roligt och man lär sig så otroligt mycket. Mer än vad jag någonsin kunnat drömma om!
Och jag säger bara en sak, kan jag så kan alla.
Jag var otroligt osäker i början men sen började poängen droppa in och man bli mer och mer säker för varje dag som går och det är en härligt känsla.

Ha en fortsatt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback