KLAR!



Nu är jag klar med min uppgift och jag har lyckats få ihop 4 hela sidor.
Det är väl inte såå dåligt med tanke på att jag började halv nio.
2,5 timme tog det och jag vet att när jag väl sätter mig ner finns det inget som stoppar mig och mitt skrivande. Såhär var det inte i början av min utbildning men nu när jag har pluggat i 2,5 år börjar jag äntligen komma in i ett skrivflow. :)
Den uppgiften jag skrtev nu ska dessutom inte vara inlämnad förrän fredag så man kan lugnt påstå att jag är ute i väldigt god tid!
Jag ska lämna uppgiften nu och läsa igenom i eftermiddag för att se om det behövs några ändringar här och där. Även lägga till bilder som jag har tagit i mina observationer.

20 grader ute och sol. Jag tror nog att det får bli en promenad nu!
Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback