Redovisning

Har haft redovisning från klockan nio och det håller på fortfarande.
Jag känner att jag lär mig absolut ingenting av alla dessa redovisningar.
Visst man får väl lite inspiration av nån men jag skulle lika gärna kunna skippa detta helt.
Vissa kan ju också hålla på och prata hur länge som helst med en otroligt sövande röst.
Just nu är det två redovisningar kvar och de ska få en kvart var.
Dessutom slutar vi elva. Ja herregud. Less less less.


Jag känner mig trött, avtrubbad och är torr i halsen. Jag tror det är pollenallergi, precis som förra året vid den här tiden.
Ska ringa 1177 (sjukvårdsrådgivningen) sen och höra om jag ska börja med Kestine eller nässpray.
Eller både och kanske.

Dags att lyssna klart, efter idag är det bara 2 seminarium kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback