Spindel

Vaknade mitt i natten av att Tobias tände sin lampa vid sängen.
Åhhhhh, det gör man inte helt ostraffat kan jag säga!!!!!
Frågade naturligtvis VARFÖR?
Jo, Tobias trodde han hade en spindel på armen. Jag säger det igen SPINDEL PÅ ARMEN.
Herregud. Vad är det för människa som sover bredvid mig varje natt????
Blir nästan mörkrädd. ;-)
Smsade honom nu på morgonen och frågade hur det gick med spindeln? Han svarade bara att det inte var någon.
Hahaha.

Idag regnar det, men det känns helt okej. Ska ändå vara inne och pyssla med min skoluppgift.
Ska planera in mina resterande skoluppgifter sen också så fort lärarna har lagt ut dom på fronter.

Nästa torsdag kommer förresten min bror med familj hit och spenderar några dagar här i Ludvika.
Ska bli riktigt roligt. Sist dom var här var Alfons nyfödd och nu är han ju 2 år.
Får se vad vi hittar på, kanske gocart, kanske charlies lekland. :-)


Nu ska jag titta klart på Vakna med The Voice.

Kommentarer
Postat av: Joachimvilja

I kinda like it. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback