Vattenlek


Vattenlek med bröderna bus, Rasmus och Alfons, när man är med faster får man hoppa i alla vattenpölar, hur mycket man vill. :)

Idag har jag inga direkta planer för dagen mer än att jag har skolan mellan 14.30 och 16.30.
Drygt med tanke på att det är projektplanering på schemat och projektet som ska diskuteras har jag redan gjort klart. Men men, kanske inte behöver vara med hela tiden.

Ska börja tvätta lite smått i alla fall. Kanske till och med börja med packningen.
På fredag klockan tolv går tåget mot Stockholm, där blir det en utekväll och på lördag vid tolvtiden åker jag hem till Värnamo.
Var ju ett tag sen jag var hemma sist, måste ha varit runt påsken.

Dags att starta dagen med att inta dagens dos av allergimedicin och fortsätta klia sönder mina ögon som bara blir rödare och rödare. Väldigt vackert. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback