Hjärta

Nu är allt precis som det ska igen.
Tobias är hemma och jag slipper sova ensam i natt.
Känner mig alltid så trygg när han ligger där bredvid.
Klyschigt jag vet.
Men ni ska veta hur tacksam jag är för att jag lyckades haffa en sån bra karl som Tobias. :)
Han är världens snällaste och allt han har gjort för mig och min familj är stort för mig.
Han är helt klart den viktigaste personen i mitt liv och om jag inte hade träffat honom hade mitt liv förmodligen sett väldigt annorlunda ut.
Jag hade säkert bott kvar i Värnamo (HJÄLP) och hankat mig fram med olika jobb.
Nu är jag färdig lärare om 9 månader. Mycket tackvare Tobias.
Vi har ett fint litet radhus som jag stortrivs i och jag skulle inte kunna tänka mig att bo nån annanstans i Ludvika.
Som ni kanske märker är jag väldigt tillfreds med mitt liv just nu. :) 

Och Tobias, min älskling, du betyder allt för mig.
Älskar dig! ♥
/M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback