Min söndag i punkter

* Handlat mat till veckan och lyxmat tills ikväll. Här hemma bjuds det nämligen på kantarell och fläskfilepasta!

* Gått/sprungit 5 km. Alltså blir det 8 km i spåret denna veckan. Förra veckan var det 1,2 mil. Måste alltså skärpa till mig.

* Bakat mjukkaka och chokladbollar.

* Haft hemmaspa så nu är jag lika mjuk som en babyrumpa och luktar trevligare än innan. ;)

* Betalat ytterligare 5 körlektioner och jag hoppas att det räcker innan jag har kortet i min hand.

* Nu återstår bara matlagning och filmtittande, ikväll står Lebanon på tur. I fredags såg vi Malou och Simon eller om det var Simon och Malou. Faktiskt helt okej.

Hörs imorgon, då inleds den första diskussionen i en av kurserna jag läser och det är jag som ska hålla i den.
Wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback