Regnig torsdag

Här regnar det som aldrig förr men nu när jag tittar ut så ser jag liiiite blå himmel.
Vaknade för en timme sen och tänkte göra mig iordning snart och gå ut på stan en stund.
Har ändå inget annat för mig. Pluggade hela dagen igår och hann få klart två arbeten.
Så nästa vecka blir det inget pluggande, då blir det full fokus på körkortsteorin!
Ska sitta på körskolan varje dag, på måndag ska jag även tuta och köra. :)

Ska väl beställa tid för att skriva upp och uppkörningen också. Sen får man väl se när det blir helt enkelt.
Kommer definitivt hålla det för mig själv, blir bara så stressad om alla runt omkring ska veta.

I alla fall. Imorgon kommer äntligen Tobias. Gud som jag längtar efter honom.
Har ju inte sett honom sen förra tisdagen.
Vi tänkte gå ut och äta på Lilla krogen. Faktiskt inte ens varit där innan.

På lördag åker jag, Tobias, mamma, syster, Vilma, Tove och Linus till Växjö.
Har inte varit där innan så det ska bli väldigt kul.
Sen blire tacos hemma hos mamma på kvällen.

Nej, kanske skulle försöka ta mig ut nu medan det inte regnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback