Tisdag

Nu är man tillbaka i Ludvika igen och när jag skulle cykla iväg till min körlektion igår var det bara 4 grader ute. Så man kan väl motvilligt erkänna att hösten är här på riktigt.
Våren och sommaren var som vanligt alldeles för kort.
Men men, inte så mycket man kan göra åt det. :)

Jag körde ju som sagt igår och nu har jag även fått tid för uppkörning och teorin.
Spännande!

Idag blir det bara lugnt här hemma. Plugga, kanske slänga in en och annan tvätt.
Tänkte även kolla upp tvättstugan som bostadsrättsföreningen har.
Skulle behöva tvätta våra täcken och det kan jag bara göra om det finns en torktumlare i närheten.

Nej, dags att sätta på ansiktet och bege mig ut i regnrusket!

Kommentarer
Postat av: Maximiliananna

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback