11 april

Måndag, igen.
Veckorna går ju läskigt fort och denna veckan får gärna gå supersnabbt.
För om precis en vecka är det jag som möter upp mamma och Vilma vid tåget här i Ludvika.
Dom ska stanna här till långfredag och då åker vi ner tillsammans och firar påsk och T:s födelsedag som är på påskdagen!
Det ska bli SÅ kul att ha dom här och nu när vi har bil kommer vi kunna göra massa roliga saker.

Idag har jag skickat in min inledning och mitt syfte i examensarbetet och det känns bra just nu.
Dags att ta itu med litteraturgenomgången på onsdag för imorgon är det en heldag för oss distansstudenter i Ludvika.

Nu börjar solen visa sig på allvar och det är 14 grader i skuggan så efter lunchen blir det en långpromenad!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ja, verkligen :)

Hur mycket kostade den? :)

Postat av: lovisa

all tbra?:D

2011-04-11 @ 14:55:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag håller med om att det verkligen går fort nu för tiden :O

2011-04-11 @ 16:10:31
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback