27 april

Snart är april också slut. Maj är här och för mig innebär det jobb.
Väldigt spännande måste jag säga.
Jag ser verkligen framemot att få träffa alla barn med föräldrar och personalen.
Dessutom stänger den förskolan jag jobbar på vecka 28 och 29 så då måste jag ju vara ledig. Skönt med lite ledighet tillsammans med T. Blir förmodligen en Norrlandstripp med bilen skulle jag tro.

Idag har jag varit i Borlänge och köpt en del.
Regnställ, en fleecejacka och några sköna toppar att ha på jobbet.
Bara gummistövlarna som fattas.
Ska tillbaka till Kupolen på lördag för en linsundersökning.
Var 1 ½ år sen jag kollade synen sist och jag tror att det kan ha blivit sämre nu.

Har arbetat med uppsatsen efter att jag kom hem, känner att jag börjar få en riktigt bra struktur.
Tror dock att jag ska lämna pluggandet för idag, hade en helvetesnatt i natt med magkatarr och mådde SÅ illa så jag ska bara sätta mig i solen en stund nu och invänta T.

Ha det gott allihopa som kikar in här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback