Allergi

Jaha, då var allergin här i år igen.
Fy f*n säger jag bara.
Ska jag ens kunna gå ut nu i sommar när det kommer såhär tidigt?
Vårdcentralen ska ringa strax före tolv och då måste jag få nånting utskrivet.

Jaja, har jobbat med examensarbetet ett tag nu på morgonen och har kommit en bra bit på väg i bakgrunden.

Imorgon får vi hämta vår tokfina bil!
Bilmetro i Borlänge ska verkligen ha en eloge. Dom har fixat det som vi kom överens och hört av sig under veckan för att uppdatera oss om läget.
Nu smsade T dessutom att dom hade lagat något som vanligtvis kostar 15000 att laga.
Det tackar vi för!!!!

Ska försöka ge mig ut på en promenad i det fina vädret och se om allergin går helt bananas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback