Examensarbete

Japp. Då var man igång med examensarbete.
Det känns bra just nu. Men fråga mig INTE om en minut. Då kan du få motsatt svar.
Det pendlar verkligen hela tiden. Ena sekunden känns allt tipptopp och i andra känns allt bara skit och nattsvart.
Men jag antar att det löser sig när man väl har kommit en bit på väg.

Idag är det torsdag om ingen har missat det.
Det blåser ute men solen tittar fram ibland.
Jag funderar på en promenad eller en cykeltur om en stund.

Eftersom det är torsdag idag borde det vara fredag imorgon.
Och då kommer några vänner hit plus barn och har grillpremiär med oss.
Myspys.

På lördag hoppas jag verkligen att vi kommer närmare ett bilköp.
Känner mig otroligt stressad över att jag faktiskt måste ha en bil redan tisdag efter påsk.
Och nu har vi INGEN.....
Jaja, det löser väl sig förhoppningsvis!

Nu är det dock dags för en cykeltur i blåsten.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback