Helg utan tv

Ja, då var en helg utan tv förbi.
Har sett många filmer kan jag säga. Bland annat en box med Varg Veum-filmerna.
Dom får helt klart godkänt.

I fredags åkte vi till Västerås och tog in på hotell.
Gick till Harrys av alla ställen och åt god mat.
Jag gick hem tidigt och T ville spela bort alla sina pengar på black jack så han kom inte hem förrän 1:30.
Så mysig var vår 5-årsdag.
Nu vet ni hur min käääära karl prioriterar.

MEN. Nu ska jag i alla fall berätta något väldigt roligt.
Eller det är det för mig i alla fall.



Tills vidare. Heltid.

Börjar om en månad. Har inte riktigt förstått det helt än tror jag.
Jag är såååå otroligt glad!! :D

Kommentarer
Postat av: Susanna

Grattis Kusin till ditt nya jobb!

2011-04-05 @ 18:18:19
Postat av: Malena

Tusen tack! :)

Postat av: stina

grattis :)

2011-04-06 @ 12:41:05
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback