28 februari

Sista dagen i februari och jag, syster och Tove har namnsdag. Grattis till oss.
Älskar att skriva om namnsdagar just för att jag vet hur mycket det irriterar T. Enligt honom är andranamn inget man gratulerar om ens sitt riktiga namn och man kan på riktigt se hur irriterad han blir om man tar upp det. Hahahah. Jag tycker bara att det blir ännu roligare då. ;)

Sådär, då var det sagt också. :) Idag började jag skriva på mitt arbete kvart i åtta och har redan hunnit plita ner 3,5 sidor. Hälften kvar, men det tar jag imorgon. Väntar på en bok också som borde komma med posten idag.

Helgen har varit riktigt bra på alla sätt och vis. I fredags var vi i renoveringens mecka, alltså hos bigsis. Där samlades jag och T, bror med barn och bigsis med familj och hade det urtrevligt. 02.15 sa jag till Tobias och Frajp att hålla tyst. Då hade jag hört deras vrålande och skålande i två timmar. Men roligt hade dom iaf. :D
I lördags var vi hos en väldigt sjuk mamma/svärmor. Hon var verkligen inte pigg och är det fortfarande inte. Tråk. Hoppas hon blir frisk nu!
Igår var det hemfärd och det gick finfint! T var snäll och körde hela vägen. Puss på dig.

Idag vet ni redan vad jag gör, eller gjorde. ;)
Nu är det Mello 2011 på spotify som gäller. En promenad senare kanske?
Ja, vi får väl se vilka enorma utsvävningar jag vågar mig på idag. Hehe.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback