Mello

Äntligen Mello-lördag!
Som jag har väntat.

Igår var vi som sagt i Västerås hos ett par vänner.
Vi hade så sjukt kul och det är alltid lika roligt att träffa dom.
Satt uppe länge och spelade spel och drack vin.

Idag blev det hemfärd.
När vi kom hem satte sig T framför HV71- Skellefteå.
HV vann precis och jag har en irriterad och otroligt sur sambon bredvid mig här i soffan nu.
Fast jag är ju ändå lite glad över att HV vann, men det säger jag INTE högt nu.
Då vet man aldrig vad som kan hända. ;)

Nu är det dags att styra upp kvällens mat och lyssna på P!nk.
Fuckin' perfect och Heartbreak down är mina stora favoriter nu!
Hon sjunger ju inte bara som en gudinna. Hon är ju helt sanslöst snygg också!
Bara kolla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback