Praktik

HejHallå!
Idag har det varit praktik hela dagen och sen var jag tvungen att gå till stan för att uträtta några ärenden.
Så kom hem för en timme sen och det var lite kyligt ute nu. Men det är ju iaf inte -20 utan bara -10.
Men det är väldigt roligt att ha praktik några veckor nu.
Jag vet att jag har valt rätt utbildning och alla säger att jag inte kommer få några problem med att få jobb sen.
Känns skönt att veta. Dessutom har jag redan sökt ett jobb, vi får väl se vad som händer härnäst helt enkelt. ;)

T är frisk igen. Men konstigt nog verkar det bli sämre när han kommer hem från jobbet.
Då blir han så dåligt att han inte ens kan hämta papper att snyta sig med eller göra en kopp te till sig själv.
Låter inte det som en mycket märklig sjukdom?
Jag tycker att det låter mer som en latmasken har slagit till. As usual. :P

Nu är det snart dags att laga mat. Tror det får bli något enkelt idag.
Korv och mackisar.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback