Review

Recension av låtarna igår.

Dilba. Bra låt, men vad hände med hennes kropp. Hela hon såg stelopererad ut. Boring.

Swingfly. WOW. I like. Och som jag har väntat på att se Christoffer Hiding från Idol 2007.

Jenny Silver. Helt okej schlagerlåt, särskilt med dom där klapp-klapp i refrängen.

Jonas Matsson. Njae. Försöker fortfarande komma ihåg honom och låten. Inget bra betyg alltså.

Le Kid. Lite rolig låt och en refräng man faktiskt minna.

Rasmus Viberg. Så uppenbart att han sjöng playback. GÄSP.

Pernilla Andersson. Något av en kvinnlig Lars Winnerbäck, alltså gillar jag det här.

Danny. JAAAAA. Detta fullkomligt älskar jag. Heja heja Danny. I looooove!

Sen tyckte jag om de där två som intervjuade alla artister. Som jag skrattade.
Till och med T log ibland och han är något av en svårflirtad art.
Satfläsk var ett ord som jag yttrade både en och två gånger igår. Haha.

Nu plugga och städa. Norrlandsbesök på ingång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback